det har gått fort.......

Nu när jag ändå har chansen att blogga lite kan ju blogga. Men nu funkar datorn igen iallafall men jag vill inte sitta på den när jag ändå kan sitta vid mammas som hon har satt i köket och det är skönt då kan man känna sig social iallafall. Imorgon börjar jag 12.00 jag ska nämlgen på utvecklings samtal då, mamma ska med tyvärr men det finns ju iallafall en posetiv sak med det, hon kör mig till skolan. Tänk att på fredag är det bara en vecka kvar tills vi slutar innan Jullovet, vad fort terminen har gått verklgen hur fort som helst och det har vrt kul och få nya vänner och gå på en helt ny skola, jätte kul och det här är ändå bara en termin som har gått tycker inte ni det har gått fort?
Om jag ska vara ärlig saknar jag inte alls min gamla skola och jag kommer inte ihåg något av förra terminen då vi gick i nian.
Ja, nu är det nobelmiddagen haha drottningen blev rädd för musiken. Det är väldigt coolt tycker jag för det är ju nästan bara elever som serviterar och lagar maten tror jag det är vldigt coolt måste jag säga. men klockan är nio nu så jag skall nog gå och sätta mig brevid mamma i soffan. Menha det bra får se om jag kommer in på någon dator imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0