En Bok!!!

Sitter på datorkunskapen nu och jg hade tänkt att jobba lite men inte med dotor utan med hotellkuskap vi ska nämligen lämna in ett arbete senast idag. Innan detta hade vi studiepass och vi fick varsinn Ester mosessons bok våran skola fyller nämligen 80år i år Grattis!! Hade faktiskt tänkt att köpa en sån här bok men det kostar 180kr, så jag hade tänkt att fråga mamma men nu fick vi ju den och det är bra.
Matteprovet gick jätte dårligt förut men jag klarade mig igenom det. Luchen var äcklig så jag åt inte så mycket, bättre än igår åt inget då. Men nu ska jag sätta igång med hotell arbetet ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen.. Tyckte du inte om de panerade grönsakerna med mos? ;)

2008-12-17 @ 14:25:03
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0