En dag kvar och jag über glad............!

Ohh Meine!!! Det är 20 december imorgon och på söndag åker vi till Norge!!! Gaaah längtar som fan!
Imorgon ska vi har våran lilla julafton och pappa åkte till lägenheten nu och hämtade en present till oss alla. Gud jag gråter nästan granen är klädd, och det luktade skinka i hela huset när jag kom hem och allt är rött helt underbart! För mig betyder julen så underbart mycket och just nu är jag riktigt jul sjuk som kanske dom flesta.

Jag och Hana så på
"sex and the city" hemma hos henne, gud vad jag älskar den filmen asså och serien så underbart mycket. Hoppas på att få serien i julklapp har sagt det miljoner gånger att jag vill ha den. Det var iallafall mysigt träffa hanna och bara prata och se på filmen helt underbart tack hanna!! Gud jag undrar om jag kommer kunna blogga i Norge jag undrar, jag vet att jag kommer få en dator men om jag kommer att kunna komma in på internet vet jag ej, men om inte skriver jag ju när jag kommer hem igen eller hur! Men det är ju två dager tills dess eller vänta....gahh en dag shit nu är jag glad!!! Ja, men nu ska jag göra mig iordning sov gott dröm om julen hehe!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha det så bra i Norge :)

2008-12-20 @ 11:14:16
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0