Jadu dårlig Engelska kan man säga....

Sitter just nu vid mammas dator i köket, orkar inte gå upptill den där uppe den är så seg.
Vi hade sista praktik letionen innan julen fast nästa torsdag ska vi ha Jul "mys" typ julmat och sånt sen ska vi köpa varsinn julklapp för 20 kr, sånt tycker jag är så himla kul ja nu vet ni det.
Fick VG- på servering men det är bara för att jag är så föbaskat blyg hela tiden, så jag får väl samla ihop mitt mod till nästa termin så jag kan få MVG vilket jag vill ha.

Efter skolan idag åkte jag och Emma in till stan och skulle köp julklappar tänkte jag men det blev inte så istället gick vi till haga och tog en kaffe och pratde, vi satt där i någon timma, verkligen jätte mysigt. Detkom in en gubbe och började prata med oss, orkar inte skriva vad han sa för jag har väldigt dårligt minne också så jag kommer inte riktigt ihåg. Men hans egnelsk var så dårlig att man knappt hörde vad han sa. Sen har inte jag gjort så mycket hade tänkt att åka till hanna men jag orkade inte så det blev en hemma kväll.
Vi träffade mamma i stan, hon skulle gå och bowla med sina kompisar, och nu när hon kommer hem säger hon att hennes kompisar tyckte att jag var söt det är väldigt kul att höra måste jag säga sånt vill man höra.

Imorgon ska jag kanske in till stan och handla klart julklapparne men samtidigt är jag så grymt sugen på att göra jul godis, men jag får se vilket humör jag är på farmor kommer ju hit imorgon också så kanske man ställer sig och gör knäck md henne. Ha det bra sålänge skriver nog snart om jag kommer upp.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0