Tiden går fort när man har kul!!!

Shit va datorn är seg menmen den funkar ju iallafall får vara glad över det. Sen tror jag eller är nästan säker på att jag får en laptop till jul eller födelsedag men får se, dom har hållt det så hemligt iår eftersom att dom har lägenheten och där har jag knappt varit men det blir ju bara roligare till jul.
Nageln min gick av eller jag drog av den för att den vara skadad i kanten intressant va.
Iallfall så har jag Engelska prov imorgon men hon sa att vi inte skulle öva till det så inget plugg här int, sen har vi Matte prov på onsdag och vi hade genom gång o alla somnade hahaah respekt för läraren måste jag säga, men det är så konstigt varje gång jag kommer in i ett klass rum känner jag mig så himla trött men innan brukar jag vara ganska pigg jaja det är väl känslan av att m an ska använda hjärnan.
Jadu, våran lärare blev ganska irreterad efter ett tag tror jag för hn märkte att vi somnade. Asså när jag somnade var det inte bara blunda utan drömmarna kom fram också det var lite kul jag märkte inte att jag somnade heller.

Ja, herregud vad terminen har gått fort verkligen känns som om vi började inte för alls längesen.
Imogon ska jag till liseberg och ska nog köpa en tröja innana det kulkul såg den på en affär ska titta om den blir bra och så isåfall ska jag ha den på Jul. Men nu ska jag seriöst sluta klockan är ganska mycket så God natt ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0