Nu va det Jul igen...

Änligen hemma! Resan ham va tuff och jobbig. Okej jag skrev det mest för att det lät lite kul, men efter att vi stannat i nordby mådde jag inte så bra så jag slängde i från mig klick och somnade.

Met var jätte kul i Norge verkligen kul. Hela familjen va samlad i sex dagar eller nåt. På julafton var vi fjorton stycken inne i den lilla lägenheten men det gick jätte bra. Pappa drog några dårliga kommentarer i mellan åt, ett var när vi pratade om vad dom åt i Peru och att dom åt Lama, då sa pappa jo men Lama det är ju en såndär fågel! Då började hela bordet skratta, et var väldigt kul. Oda var nog den sötaste lilla ungen där gud va söt hon är, ska lägga in bilder men måste bara hämta sladden.

TACK till alla som har skickat sms eller iallafall sagt grattis tack så hemsk mycket älskar er jätte gulligt verkligen tack!!!<3<3<33<3

Vad fick ni i julklapp då??
själv fick jag en resväska och ett smik sett från Clinique vet det låter inte så mycket men jag blev riktigt glad för det.


Kusinerna mina August och Oda sötare kan man inte vara!

Daniel blev som en annan person när vi var där uppe alltså snäll!


Asså hon är bara för söt här med Augsts keps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0