Granar var det här......

Måste säga att det här naglacket jag köpte är helt fantastikt sitter och skådar mina naglar mycket ofta.
Har inte packat klart än vilket jag borde men jag sitter så bra här i fotöljen med benen uppe på armstödet, datan i knät, granen bakom mig och tv:n framför mig, fast då bekvämt är det inte benen gör lite ont nu och jag har vridit och vänt på mig många gånger. Annars sitter jag och tittar på Tom crusie då och då hans flickvän dör snart så jag får väl ta till tårarna,  har inte följt med i filmen så jag fattar ju inte så mycket men ändå och hon dog inte det var la synd det eller bra kanske man ska säga, annars sitter jag läser när jag inte tittar.
Mamma hon är allt bra konstig hon kommer ner hit då och då men hon pratar i telefonen, vi hade en liten ämne om vilket internet jag är inne och vi tror att det är hennes trådlösa, men jag vet inte för jag tror jag måste vara den mest o takninskaste människan som finns i detta hus efter pappa då men det funkar ju att vara inne på internet iallafall. Nu börjar kaffets värld det låter vädigt kul, men jag ska nog ta och läsa lite för jag vet att jag inte kommer att gå upp. Ha det bra skriver nog när jag är där uppe, hoppas bara att jag kommer upp. xD





Men blä varför vill den inte roteras aja det här är iallafall granen i Norge.




Granen hemma alltså den som är bakom mig visst är den fin fin!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0