"Brunch"

Oooh herregud glömde mobilen i skolan igår alltså i klassrummet undra och jag blev orolig när jag kom på det, men det ringde en tant och sa att hon hade fått in den av våran tyska lärare. ja, vad ska man säga väldigt väldigt klantigt men det är jag nu på sistonde. Sitter och tittar top 10 at ten med Beyonce hon har så otroligt fin kropp verkligen jätefina former jag är ganska avundsjuk, jag antar att nästa låt är If I were a boy och det var det, gud älskar denna låten har inte sett musik videon heller men den var bra.

Ska snart gå ner och göra lite "frukost" har inte ätit än, sen ska jag ducha också. Har suttit och försökt få upp internet i 30 minuter innan jag fick upp det, man jag natar att det vi behöver en ny dator. Ska ha servering idag så jag börjar inte fören 14.10, det ska bli kul och få tillbaka mobieln också har saknat den fick lite ångest igår måste jag säga. Men nu ska jag gå ner och göra lite brunch kanske man ska säga kan ju inte kalla det frukost.

Helt otroligt det är bara 20 dagar kvar till julafton och 17 dagar tills vi åker upp till Norge oah jag fyller år, 16 dagar tills vi ska ha våran mini julafton med mamma,15 dagar tills jullovet börjar herre min gud  det är verkligen inte alls långt kvar helt sjukt juh.Ska träffa Daniela i stan imorgon och julhandla lite sen ska jag visa henne en affär (dom har TH saker där.)
Nu är det Don't stop the musik på MTV typ det bästa på MTV har sett allt annat. så nu ska jag gå ner och äta lite "brunch."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0