Hej hopp!!

Sitter i skolan nu på Datorkunskapen, våran dator funkar ju inte hemma så jag passar på att gå in här i skolan.
Jag köpte Tokio Hotel dvd den kom ju ut i måndags men jag köpte den i lördags, är jätte stolt för det. Det var nämligen såhär att jag gick till Rocks och skulle fråga vad den kostade om den kostade lite mycket som på internet. Då frågade killen i kassan mig och jag inte ville köpa den eftersom att dom fått in den, och såklart ville jag det sen skakade jag av glädje och messade Daniela sen kom Hanna. Skulle se på den när jag kom hem men jag orkade inte det för när jag skulle se var det något fel på vårat playstation så hela skärmen var svart vit, men jag såg andra dvd:n iallafall.

Igår va vi på studie besök på Elite Plaza hotel som är femsjärnit, men så imponerad var jag inte iallafall frukosten var som en vanlig hotell frukost. Ja, mer än så har inte hänt jag och mela ska ha tyska snart också eller iallafall om lite mer än en timma. Ha det bra så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

JAG KÖPTE DVDN IGÅR (FAST FICK DEN I NAMNSDAGSPTRESENT IDAG)

AS GLAAAAD½!!111 oneone.

sötast är dom!

2008-12-11 @ 08:49:22
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0