12.00!!!

Jag är på så grymt bra humör idag/ nu, sitter och skrattar lite lätt för mig själv.
HA! Vet ni vad ?!! Imorse innan klockan ringde så vaknade jag av att jag var törstigt, men min smarta hjärna hade anat det så på kvällen hade jag fyllt en flaska med vatten. Ibland blir jag chockad över hur smart jag faktiskt är. Nä men ärligt jag har ingeting att göra ( eller jo men orka,) och jag hade lust att skriva om hur bra humör jag är på =D sen så är jag hungrig också. Min Kamera är cp skadad minnes kortet var fullt tydligen och det var liksom lite mer än 500 bilder, innan har jag haft över 1000 bilder och då har den inte ens vart full, så det är något fel på den men jaja, jag raderade alla bilder så nu finns det minne på den iallfall.
Imorgon slutar jag kl.12.00 =D tror jag iallafall, det är kul det 12.00 men det är för att vi inte har någon engelska för att hon ä sjuk, och det är ett dubbel pass i slutet av dagen.

Men nu är det äntligen mat =D yeey!!! <3 jag är hungrig ;)



Mitt öga aa mitt öga
det är precis vad det är mitt öga är det!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0