Bond - Quantum of solace

Sitter med fågeln brevid mig, han äter clementin skal från min clementin som jag åt förut det var otroligt mycker kärnor i. Gud han är så söt tror inte det finns sötare än lilla Otto.

Har vart på James Bond idag, den vart faktiskt bra men förra va bättre och den hade en riktigt handling. Den nya filmen är faktiskt ganska rörig och det känns som när dom skulle döda så gick det för snabbt, annars va den bra värt att se den måste jag säga. Inte bara för att den vart bra utan också för att Daniel va så mycket snyggare i denna än förra gå och se den vet jag. 
Förutom att jag så på filmen sat pappa och viskade massa meningslösa saker i örat på mig, satt och skaratta åt han för han sa att han hade brutit armen under inspleningen, men liksom vem vet inte det?! Det vart lite kul men gå och se filmen.
Ska nog göra en kopp te och gå och lägga mig senare så ha en bra fortsatt kväll och God natt!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0