DE VA LA GÔTT ÄNNA!!

Oj, jag är verkligen trött, sitter och lyssnar på Tokio hotel dat var längesen.
Vi skulle ha haft Tyska prov idag men våran lärare hade glömt av att göra det så vi ska göra det nästa vecka.
Kom äntligen in på Bilddagboken, har inte kunnat komma in där på typ en vecka eller nåt fick lite panik där ett tag, jag kom inte in i skolan eller hemma men jag är tydligen inte ensam om det.

Just det ja matchen igår Förnlunda vann ju med 5-0 mot Rögle, så det var en bra första hockey match måste jag säga. Sen spelade dom väldigt bra också det blev inte bråk fören i slutet så det var kul och se på, jag kan faktisk sport tro mej eller ej men jag kan har vart på både Heckey nu, Handbill EM 2000, Fotboll både IFK och Sverige, fridrott fast det är kul och se på tror inte jag har sett nåt mer eller simning men vad ska man säga, satt hela OS och tittade på allt fattar inte hur jag kunde men det var kul, sen har jag ju simman själv, spelat handboll och fotboll och sett brosorna i både handboll och fotboll. Oj, nu gled jag gänna in på ett annat ämne här men det var väldigt kul att frönlunda vann för nu ligger dom på tredje plats i tabellen så det finns nog en chans att dom kan vinna. Men det "DE  VA LA GÔTT ÄNNA" ;) nu ska jag gå tillbaka eller börja på mitt arbete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0