Hotell arbete!!

Sitter faktiskt och läser nu, Iliaden och det ha inte något med skoan att göra.
Iallafaa har det vart skola idag till 17.30, si§sta lektionen var tyska. Som jag kanske sa i något annat inlägg så vara det bara Jag och Mela som hade tyska på hela skolan, men så är det inte nu för Pontus har hoppat in nu.
Ja, lektionen vart som vanligt förutom att inte Vincent var där och pratade istället vart det jag och Mela som ägde lektionen, han andra vart ganska tyst och sa inte så mycket.

Imorgon skall vi ha föräldrar möt och vi börjar inte fören kl.15.30 så man kan ju säga att vi har ganska lång sov morgon.
Nu skall jag göra Hotell arbetet som jag har sagat att jag skall börja på i snart en vecka, det skall vara klart på fredag så har lite brotom kan man säga.

Jag skall till Norge på fredag det skall bli kul, tåget går 12.45 så jag måste går från skolan vi 12 tiden annars hinner jag inte, om jag går kl.12.00 missar jag gästerna men jag hinner laga maten och det är deet viktigaste tycker jag, sen slipper jag att städa också och det är bra för min del. ;)

Det var en svensk som vann biljetter till fan partyt igen så himla kul Grattis Lina från växjö!!! =D

Tror det bara var det men ha det bra får se om jag skriver senare, nu skall jag göra Hotell arbetet!!!


Ska skriva om Avalon ett riktigt bra hotell tror jag så om ni skall bo på hotell i Gbg så ta in på Avalon, jag läste lite om det och det är lyxigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0