Hur ska jag göra? Hmm.....

Sitter och segar vid dator när jag borde ta bort mitt naglack och göra mig iordning. Men det tar inte en timma så jag ska vänta lite till.

När jag satt och tittade på filmen igår såg jag att Scarlett johansson är med, hon spelar Molly alltså Alex stoasyster, har inte tänkt på det innan faktiskt.
Jeg älskar verkligen den filmen och man kan bara inte slutar titta på den, papegojan är den bästa av doma alla och fällorna som alltid. Satt och skratt till filmen då daniel kom ner då och då, satt och tittade med mig.
Helt underbar filme verkligen och om du har sett den borde du göra det.

Nu ska jag göra mig iordning men jag vet inte om jag ska låta datorb vara på då jag kan lyssnapå Tokio Hotel eller om jag ska sätta på radion i mitt rum eller om jag ska sätta på jul musiken, nu blev det svårt jaja det fixar sig nog tror jag. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0