Ja, det vart ju bra........

Sitter och segar mig måste torka håret och sen vet jag inte kanske plugga lite, har Antiken prov på onsdag och severings prov på Torsdag så det är lite prov denna veckan. Hade Engelska prov idag också, gick inte så bra för jag hade glömt allt hemma, bra Johanna!!

Vart ju hos Mormor och Morfar igår, Morfar min är 80år nu. Vi åkte vid 20 tiden Jimmy var jätte trött och när morfar dricker blir han ännu mer pratsam än innan, och det han pratar om då är hur bra det var förritiden och atomkrig sen började han sjung också, då tyckte mamma det var dags att gå. Lite synd om Mormor är det men det finns inte så mycket att göra tyvärr.
När vi kom hem satt jag och mamma och tittade på Da vinci koden, dan var ganska bra faktiskt. Sen hände det inte så mycket mer.
Just det ja Daniel övningskörde till och från, han kör ganska bra men mamma trodde han inte vart nykter men han fixa det, och jag måste påstå att han var mer pratsam och roligare än han brukar så det kan ju ligga något i det.

Annars har jag vart iskolan idag. Det har snöat hela dagen typ iallafall sedan vi hade Svenska kul det. Inte för att det snöat jätte flingor så att det är 2 meter snö men det har snöat kanske nån milimeter.
Men nu ska jag nog göra mitt hår lite finare och sedan gå ner och ta en kopp te.
Stör mig så in i bomben Bilddagboken funkar inte mycket mycket störande och sen är datorn seg som bara den så jag orkar onte gå in nån mer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0