"Låt den rätte komma in"

Idag vaknade jag vid 1 tiden, men det var ju inte så konstigt eftersom att jag gick och la mig klockan 4.30, jag du det blir lite väl sena kvällar nu, ska nog gå och lägga mig tidigar idag eftersom att det är skola på måndag igen. 
Men jag var inte ensam för Lollo, Tess och Bianca va ju uppe, jag och Bianca var så coola för vi satt och läste, så hipp haha. Men det har inte hänt så mycket idag förutom att dagen har gått väldigt snabbt och jag måste fixa iordning mig, jag och Bianca ska se på "Låt den rätte komma in" deen verkar faktiskt bra, vi ville se en skräck film och det var den ända som gick förutom Mirrors och den har jag sett. Nu ska jag göra mig iordning ha en bra dag skriver när jag kommer hem antar jag ;)


Hihi jag har träffat darth vader "stolt" ahah det slår di inte eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0