Mamma Betalar!! ;)

Nu har jag hunnit: äta frukost ( Te, 4 mackor), sett på två halva Made avsnitt, och laddat ner en låt och vart inne på bilddagboken. Ganska mycket måste jag säga ändå är klockan 14.40 oj den va mer än vad jag trodde, men jag vaknade kl.13.00 eller nåt liknande. Solen är på väg ner och jag har inte duchat och inte tagit på mig dagens kläder. Men ska göra det efter att jag har skrivit klart. 
Är fortfarande förskyld, den verkar inte vilja gå bort efter väldigt mycket te, det finns väl inte så myckaet man kan göra än att dricka te det gör inget för min del. Men nu ska jag ducha sen ska jag ta på mig och efter det vet jag inte hur mycket jag hinner innan vi ska åka till stan. Vi ska på James Bond idag Mamma betalar ;) haha men den kan nog vara bra eller vad tycker du?? 

Ha en bra dag!!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0