Snö historien.....

När jag kom hem från skoan ungefär vi halv åtta snöade det ute. Men det första jag sa när jag kom hem va eller skrek till pappa va: Vad var det jag sa?? jag sa att det skulle börja snöa!!
Då svarade han: Va? snöar det ute??
Då svarade jag med kärlek i rösten: ja det gör det, med ett stort leende.

Sen sprang jag upp till Jimmy och sa samma sak och hans reaktion va: Va?? gör det!!
Jag tycker det är väldigt kul med snö så jag vart över lycklig när jag läste det i Metro + vara ute när det börja.
Jag gör inte så mycket nu, jag ska gå ner och ta en kopp Te, mamma ska ha datorn sen ska jag ta en duch också fast det ska jag nog göra innan teet eller om jag ska ta två koppar blev otroligt sugen på te nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0