Coco

Asså herregud vad jag är på bra humör just nu!
Jag busa lite med Jimmy förut, Jag satte upp Clementin skal på väggen men dom var inte bara vanliga skal utan jag hade bränt in två smailisar, OMG jag är helt coco nu hällde ut vattnet på balkongen nyss så det gick igenom men det var inte kul, för det var ingen nedanför. Okej så här ligger det till, jag är bäst på att bränna in saker i clementin skal intressan?! Nä så här ligger det till snart börjar Ugley betty och sen är det Desperate .... ja ni vet vad det är, och efter det är klockan 22 och då skall jag göra tyska läxan till imorgon, som aldrig kommer att bli gjord.
Jag är så grymt sugen på något med vad???
OJ det var längesen jag lyssnade på Love is dead oj syndigt längesen det märkte jag nu!
Men nu ska jag gå ner och leta efter något ;) ha det bra!!


Lite annorlunda men snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0