Snöade idag, det gjode det =)

Började 14.10 idag och jag missade bussen som skulle gå kvart över så jag tog den som gick halv men jag hann.
Ja vi hade severing och på menyn idag stod:
Förrätt: Te kakor med skina.
Varmrätt: Fläskrullader med rot mos och grädd sås.
Efträtt: Hallon fromage


Det var gott fast min ena fläsk rullad var lite rå i mitten inte så mysigt.
Annars var jag runner idag, det var kul för man hade nästan alltid något att göra, hjälpta andra med dukning, servera bort, servera fram och hälla upp mer vatten. Hälla upp vatten gjorde jag nästan hela tiden men det är alltid kul att ha något att göra.
Min knapp på kjolen gick av idag och det är inte för att jag är för fet utanför att den va dårligt på sydd. Så när jag kom hem sydde jag fast den och min knapp på jackan, äntligen fick jag sytt på den har nämligen inte orkat innan.
Just det ja vet ni vad?! Nä, det kan ni inte för jag har inte nämt det innan.
Jo, när jag cyklade hem så började det snöa =D vet du hur glad jag blev eller?! Jo, jag tog upp mobieln i farten och sms:ade Emme, så glad blev jag.


Så här såg jag ut idag., hehe Andreas kallade mig raggare :/ aah okej Jag hittade hår spray i badrummet blev väldigt glad!!

Kommentarer
Postat av: Jesa

Snyggt!

2008-12-29 @ 12:48:44
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0