Dead hoodlums

Dagen efter vaknade jag vid tio tiden senare än vad jag hade trott eftersom att August är en vild liten sak, man brukar vakna vid 8.00 kanske så det var två timmar till det får man tacka för.

Vi åt frukost vid 12 tiden och kom inte ut försen klockan var 2, då gick vi till Frongneparken som alltid. 
Det regnade ute så det vart inte så mysigt att vara ute men det var inte äckligt att vara ute utan det var kallt och ja det var lite skönt, förutom att mina skor läcer igenom. -.-
När vi kom hem började vi med maten och när den vart klar åt vi. Sen hände det massa saker där imellan men ja. Iallafall när klockan vart 22.30 tog vi en txi till nån pub ( jag vet det låter konstigt men du får veta xD) där dom inte ville släppa in mig för att ja såklart jag var under 18 men efter mycket prat och sånt kome jag in med ett stort kryss på handen( vilket betyder att jag inte fick gå nära baren behöver jag säga mer.) Klockan 23.30 ungefär började dom spela!!
Vilka? Jo, Dead hoodlums, Simens band
Vilken musik? Jo, Contry rock 
Var det bra? Jaaaa as bra!!! gryma är dom!!!
Simen vart grymt bra han bjöd på sig själv liksom och ja och han sjunger grymt bra!!!
Men det vart kul Malin var inte lite full hon gick typ fram och tillbaka till Thomas och pratade engelska med honom och hans kompisar, när vi gick sa han till Helena då: Malin hon får du ta hand om hon är ett fall för psykteriatet eller nåt ahhaah as kul och Helena fatta inte heller för hon hörde inte haha det vart kul!! Vi kom hem vi 2 tiden och gick och la oss då!!


 
Simen visst va han cool? =D

Ja det var nog dom bästa sen vart det några videosar också men ja man märker ju vem som jag känner hahaha xD


Kommentarer
Postat av: emma

OMG!! shit va najs simen å dom va då:P

2008-11-10 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0