Vintern är påväg

Daniel staratade om internet saken då det var två minuter kvar tills att Ugley Betty skulle börja, men jag missdae inget som tur va det var bra. Nu är det reklam och jag sitter och stickar.
Nu började det igen och jag har teet vid min sida. Jag kom på att jag har för liten kopp så jag ville ha en större, och så kom jag och tänka på muggen som jag fick av Mormor i Julas så jag sprang upp och hämtade den, testade om den va större men det var det inte, men jag använder den iallafall.
Köpte nytt te igår Citrus Green tea lös vikt, mycket godare än påse eller inte jätte men det är godare men känner skillnad och när man häller ut teet är det mycket roligare att titta på det är ju löv.

Enligt Metro skulle det bli kallare till kvällen, ja visst har det blivit kallare men inte minus grader som dom skrev. Får hoppas att dom har rätt för jag vill verkligen det eftersom att dom sa att det ska bli snö på fredag.
Ja, vintern närmar sig verkligen det märker man men det skrev jag nog förut tror jag.

Så på Vänner förut, gud vad dom är roliga helst Joey han är så korkad, det är väldigt kul att titta på. Ska nog sticka lite om jag hinner innan det börjar igen.;) Ha det bra så länge tror jag skriver mer sitter ju vid datorn hela tiden.




OMG det var för cirka ett år sedan o_O Sweet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0