Deluxe

Shit sitter typ och gråter av uppsplehet eller vad det nu heter. Dom kommer sälja nya Tokio Hotel tv dvd på Rocks, som ligger i femmanhuset. Jaja dom ska sälja en dvd kanske ni tänker men shit för det första är det Deluxe och för det andra säljer dom så man får en TH tröja med. Ja, jag trodde att jag skulle få köpa den från tyskland men nä, ååh jag är så glad!  Jaa längtar till 8 december jag ska nämligen ha den.

Idag har jag vart i skolan. Gissa vad jag gjorde idag igen?! Jag försov mig en timma igen, undra om jag blev irreterad på mig själv. Och när jag kommer till bussen efter stress så är det världens längsta kö och bussen kommer 10 min försent eller nåt. Jag säger bara bygg en bro! Så slipper vi dom köerna varje morgon, bara för att öborna ska till stan.

Men jag kom bara 10 min försent ändå, och buss chaffören körde mot rött, men han var ju inte ful så jag blev inte sur bara glad eftersom att jag kom framme tidigare.
Efter vi slutat skulle jag vänta på Mela för vi skulle till stan och titta julklappar eller handla.
Iallafall så slutade vi 14.25 och hon slutade 15.20 tror jag, så jag satt och väntade på henne vi datorerna.
När jag ser en komma ut går jag till klassrummet och tittar gissa om hon var där!? Nä det var hon inte så jag tog upp mobilen och tittade och hon stod där nere och väntade på mig. Haha lyckat säger jag.
Men vi åkte till stan iallafall jag fick köpt två saker till mamma och pappa men inget mer.
Jnär jag gick mot bussen träffade jag Wilma också sen hoppa jag på bussen och åkte hem och nu är jag hemma.

Gissa vem som är ledig imorgon?!!! Hehe jaaag Och Daniela hittade Arthur så glad!!!=D så jag ska träffa henne på skolan imorgon, får väl gå och träffa lärarna också antar jag. ;)

Nu ska jag planera vad mamma ska köpa i Tysklan till mig och sen ska jag läsa och planera min resa till Tyskland i maj hehe LaFee nån som vill med för

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha det var skit kul :D

2008-11-12 @ 21:38:59
URL: http://matvraketmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0