I miss you!!<3<3 My Emme!!

Har börjat på mitt arbete nu iallafall eller jag hade ju börjat innan men ja, sitter och chattar med Wilma också. Herregud vad man kommer ifrån varandra har inte träffat henne sen Halloween och Emme har jag inte träffat på över två veckor det är sjukt för vi bor ju ändå max 5 min från varandra, men vi går ju på olika skolor, fast skolorna är 2 min från varandra, men man har ju sitt sen slutar vi ganska sent nästan varje dag och jag orkar inget. Men till helgen då ska jag träffa både Wilma och Emme tror jag iallafall. Tänk för typ ett halvårsen var jag med Emme nästan varje dag och nu har jag inte vart med henne på över 2 veckor det är sjuk, snart är det julov fast kommer väl inte träffa henne så mycket då heller eftersom att hon åker till Bullaren och är där hela lover typ, saknar Emme mycket! <3
Emmen min!!<3<3 Värsta röda matta bruden ju! xP

Haha fick lite ångest förut gissa varför?! Inte för att jag måste plugga eller nåt sånt, utanför att jag inte druckit te på hela dagen. Vi har ingen mjölk hemme helle det var ju bra, fast det var jag som drack upp den, jag vet någon som kommer få köpa mjölk imorgon jag. Börjar ju inte fören 14.10 imorgon så jag och Amande tänkte ta våra mopeder och moppa oss till våran gamla skola och möta lärarna, det var också längesen även om jag vart på skolan så har jag inte träffat våra antika lärare, men det ska vi göra imorgon. Ska träffa Amanda nere vi henne 9.30 så jag får gå upp tidigt och efter det får jag väl gå hem och skriva om guden och hotellet alltså "Guden som gick på hotellet," nä faktiskt inte det är två olika arbeten. Efter jag pluggat ska jag servera fast innan dess har jag antagligen ätit ( mamma är hemma) och tagit bussen till skolan och bytt om. Nu ska jag fortsätta skriva, tror datorn min har lugnat ner sig nu skriver nog kanske något mer hjärnan går på hög varv.
Gamla klassen min, fast inte hela det är ju ploj foto alla ville inte va med ;) haha LOL ser ni mig?? xD


Kommentarer
Postat av: Daniela

DENNIS (?) HAHAHAHAHHAHAHAHHA..

men riktigt het är du... det må jag säga ;)

2008-11-27 @ 14:08:37
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: Tess

HAHAHA xD vi ser så jäkla roliga ut där, allihopa :P

2008-11-27 @ 21:10:14
URL: http://welcome2myplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0