Cosmopolitan

Hihi har damp på Bilddagboken xD lägger upp massa underbara bilder från Ema's!!

Haha LOL!! Daniel hade en Cosmopolitan tidning på sitt rum. Så jag och pappa stod och diskutera det och helt plötsligt säger han: du får väl skriva om det i din blogg! Haha fatta om jag blev förvånad ofta liksom att han som inte vet nåt om datorer vet vad det är! Jag bah: VA?! hur viste du det?? då svara han mig att alla i min ålder gör det.
Jaja andledningen till att vi gick in på hans rum över huvudtaget var för att han skulle visa hur mycket toblerone papper han hade på rummet so va tomma då, och då visa jag han påsen och så tog han en. Han var väldigt gullig när han sa det om blogg måste jag säga. Sen deskutera vi att Daniel va bög ahah för att han hade en Cosmopolitan tidning på rummet, undra vart den kommer i från!?! Jaja det är sånt som gör mig på bra humör, fast jag kan knappt skratta eller gråta tänkte jag skriva men det ska vara prata, har så otroligt ont i halsen. Sen pratar jag med Daniela på MSN också TH vetni det vart väldigt längesen, men det är kul nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0