Bilar!!!

"Låt den rätta komma in" vart faktiskt bra, men Arn är bättre ( asså nu är det svenska filmer jag menar.)
Såg 300 nyss, filmen var ju ett stort skämt ärligt den var ju jätte dårlig men jaja dom hade ju iallafall coola strids tekniker, men ärligt någon som har sett den och tyckte den var bra???! Fast det såklart jag har ju sett Meet the spartans så det kanske inte är så konstigt att jag tycker att filmen är ett skämt, fast den var ju inte bra. Jag såg 300 på kanal + och den ha inte vi i vanliga fall så vi har test omgång eller vad man nu ska kalla det, men det är bra för imorgon ska jag sitta och titta på Disney channel och kanal +, om det inte är någon som har ett mycket bättre förslag än det. Men jag tror jag skall ta den lungt imorgon, plugga , gymma och äta xD haha!

När vi var på bion så köpte jag en mugg med Bilar i, vet inte hur många gånger jag tappa ut dom, det var pinsamt och Bilarna var faktiskt godare i mugg än i påse måste jag säga. Aja men det var jätte kul och träffa Bianca Sheyla var ju på kyrko läger haha hoppas hon har det kul iallafall.
Nu ska jag läsa sen ska jag försöka att inte lägga mig fören halv 5 ahha nä men 2 säger vi ska se om jag klarar det ;) God natt!!!<3<3


Nu har solen gått ner för måga timmar sedan,
kortet är från Halmstad från i sommras
gud vad varmt det var då även fast det det var innan skolavslutningen.
Det är lite skilnad efter som att det är minus grader nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0