Oj somna visst uops!!

Okej sista inlägget för idag!
Jag tog ett bad förut, gissa vem som somnar haha tänk om jag hade drunknat, kände mig som Britney Spears i låtens namn kommer jag inte ihåg men en musik Video iallafall, men jag drunknade inte blev ni besvikna nu?! =P
Jag skulle gå och fixa iordning mig för att sova, men då hör jag att dörren slängs igen och att duchen kommer igång som alltid Daniel såklart. Jag kom också på att jag behävde ladda min vackra MP3 så jag fick sätta mig vid datorn iallafall.
Jag har Hotell prov imorgon tror jag iallafall så jag skall nog läsa lite på det och sen sova.

Den sjätte dragningen har vart idag, på fan festen då och gissa vad en (eller två efter dom att hon får två ;)) Svensk vann: Åsa från lund Grattis ocm hon nu får för sig att läsa min blogg, vilket jag inte trom men iallafall. ;) 

Just det ja Cinema bizarre kommer ut med en skiva i början av nästa år och den skall heta Toyz. Det  var tydligen en fans tävling, så man fick göra en video och komma på ett nam också, lyckost deen som vann eftersom att det var Strify och co. som valde ut antar jag.

Alltså så blir början av 2009 en bra start på året. Tokio hotel kommer med ny skiva + Världs tune.
LaFee kommer med ny skiva + Tune bara i Tyskland men jag ska åka dit har jag bestämt nån som vill med?
Cinema Bizarre kommer med ny skiva och jag antar att dom kommer med tune också, om dom hommer till sverige denna gången SKA jag gå!!!
Ja alltså jag längtar till 2009 men innan dess Jul afton, jag måste köpa jul klappar :S shit aja det löser sig nnog men nu ska jag sova god natt!!! <3<3



Kolla vad jag är konstnärlig =D gjorde det med lite värme, det är kvar än fast man ser det bättre nu efter som att det har tokat nu xD
egentligen skulle jag barta värma upp Clementinen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0