Tiden går verkligen fort

Sitter och läser bloggar. Det vart ju världspremiär på Twilight eller förhandsvisning, annars har ju filmen premiär på fradag, oj då det bara är en månad till jag fyller år. Tiden har gått så otroligt fort verkligen det känns som om det nyss var 1 november eller nåt men nä. Det är faktiskt 18 november oj tiden går verkligen fortare än vad man tror, inte allas långt kvar till jul eller mer än en månad men det är ju det att tiden går väldigt fort, så det kommer snart vara Jul och jag måste köpa julklappar. Men det är ju snart 30 och då får jag mina 900kr och då blir det julklapps dags.

Idag har jag köpt en vin öppnare till serveringen, måste medge att jag kände mig stolt med den i handen. Sen köpte jag två böcker en till mamma och en till pappa båda vart recept böcker, tycker det passa så bra för pappa ville ha en och mamma lagar så mycket pasta så jag tänkte att det var en bra ide. Men jag ska köpa mer till dom eller iallafall till mamma eftersom att hon inte ska vara med upp till Norge. Tycker lite synd om min kära lilla mor, för jag pratar ganska mycket om julen och om hur mycket jag längtar, då börjar hon med att det inte blir någon riktig jul för henne. Men om jag ska vara ärlig tror jag dom firar på jobbet, hon ska nämligen jobba på jul afton och då passade vi på att åke till Norge.
Det ska bli kul för Simens ena bror ska vara med också ( vet inte om det var Eric eller sverre men spala roll) och hans föräldrar. Det ska bli kul för Tone (hans mamma) är så otroligt snäll gillar verkligen henne och hon tycker jag är snäll.
Men det är ju faktikt mer än en månad kvar.


"Norge see you soon!!"
Frogneparken på bileden, Helena sa att vi skulle ta en lunch promenad där på Julafton och då började hon längta, det gör jag med ska verkligen bli kul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är det;) haha.

2008-11-18 @ 18:11:13
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0