TRL vecka på MTV

Nu har jag bestämt mig vart jag ska åka på LaFee konsert och det blev Leipzig. Vet nu hur lång tid det tar att gå till Leipzig?! jo 3 dagar och 23 timmar från göteborg då, fast det är lit konstigt för enligt kartan ska man gå på vattnet också. Fast om man ska ta bilen som jag antar att vi gör tar det 9 timmar och 41 minuter, lite snabbare. Eller om man åker till hannover tar det bara 8 timmar och 20 minuter. Jag tittar på hotell också och det ser bra ut än sålänge alltså med priser.
sms:ar lite med Emme angående resan i maj.
Det är TRL vecka på MTV nu gissa vilka som har denna veckan?? Tooookio Hooootell kul va!!
Ska iallafall titta på det sen det börjar 15.00, innan det ka jag till Nordlycke och låna  Arthur und die minimoys av Daniela.

Vet ni vad snart är det Jul, sen är det nyår, sen är det påsk lov, sen är det dags för våran tripp till Leipzig,efter det är det Sommar lov, fast någonstans därimellan hoppas jag på en Tokio Hotel konsert och en skiva, kanske kommer det in en Cinema Bizarre konsetr och en skiva också sen får vi ju inte glöma LaFees skiva också, Jag längtar verkligen till 2009 det kommer starta bra på året med massa skivor och liknande.

Fast om jag ska vara ärlig med den här resan har jag inte frågat Mamma än, har knappt nämnt det men det blir fint hoppas bara hon är ledig så kan vi ta en liten tripp ner!! =D jag längtar!! men nu ska jag åka ha det bra!! 


Just det ja säg hej till svante också =D jag döpte han!! =D
kolla mina fina naglar dom har jag gjort själv,  fast
jag har målat dom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0