Rösta!!!

Som jag sa igår skulle jag ta det lungt idag, precis som jag har gjort idag. För det mesta har jag tittat på tv och inte så mycket mer, jo jag bakade en äppel kaka men det var mest för att jag hade tråkigt kom jag på efter, för jag trodde det var för att jag var så hilma sugen på något sött men så var det inte. Iallafall så har jag inte tänkt och planera nåt idag heller, det är ju måndag imorgon och det betyder skola. Men det ska bli kul att komma tillbaka faktiskt, nu är det inte alls låångt kvar till Vinter lovet heller och jag längtar som bara den, saknar norge fast jag kanske dit i helgen för farmor skulle dit och hon frågade mig, men jag skall tänka på saken hon ska åka tåg upp men det är kul med tåg jaja får se hur jag gör, tror ändå att jag åker upp för det kan bli skönt att inte vara hemma hela tiden.

Just det ja, idag är det sista dagen man kan röst inför EMA, så om du gillar nån som du kan rösta på så rösta. För det är nämligen så här fick jag veta från Elina att varje gång man röstar på det bandet/ artisten man gillar så räknar skiv bolaget dom rösterna och då är det större chans att dom kommer till ja sverige. ganska kort förklaring men jag hoppas ni fattar.
Och Kaity perrt skall vara värd för galan tror jag, iallafall vad jag uppfattade, längtar jätte mycket till galan, hoppas bara vi hinner hem till 20.00 annars får jag se reprisen, det vill jag men det är roligare att se den live. Men aja nu ska jag läsa lite men skriver nog mer sedan hade bra så länge!!!

http://ema.mtv.se/vote/#_


Sånt här väder har det vart idag, fast utan snön då.
Alltså kallat men soligt, sån som hösten skall vara.
Inte för jag har vart ute idag men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0