Vergessene kinder <3

Herregud vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska göra i helgen egenligen vill jag bara åka bort eller nåt, har vart så himla osocial dom senaste veckorna och det har satt sina spår, jag är inte mig själv längre, tycker inget är kul längre skrattar typ aldrig herregud jag vet inte vad det är med mig men denna veckan har jag bara vart så himla konstig. Fast jag mår inte bra mamma och pappa är ju skilda sen i sommras och jag har inte vart så ledsen över det men nu har jag insett det själv att dom faktiskt är skilda. När mamma är hemma är allt bra men nu när pappa är hemma känns det bara så jag vet inte jobbigt och vara hemma, vet egentligen inte varför men det bara känns så. Men ärligt känns som om jag inte har skrattat på riktigt på hela veckan asså skrattat för att jag tycket det vart kul, är inte likt mig alls, och om folk tycker jag verka sur som jag vet att vissa tycker när jag pratar i telefon eller något liknade, jag är inte sur men det kanske verkar så men det blir bara så när jag inte pratat med personen framför mig. Ville bara säga det lyssnade på Vergessene kinderså kom jag på det aah lite knäppt. Ville bara skriva av mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0