Halloween

Haha kan man vara mer nyfiken eller?! Våra grannar gick förbi med några tjejer nyss och jag udra vilka det va så jag sikade ut genom förnstret och då tittar vår granne på mig men jag fortsatte att titta, men jaja det vi ju kul att veta va?!

Idag vaknade jag vi halv ett eller nåt, jätte skönt tror inte jkag har sovit ut på länge men nu fick jag det.
Nu har klockan redan blivit 3 och jag sitter här i bara handuk har inte ens gjort iordni´ng mitt hår som jag kanske borde.
Om jag ska vara ärlig så sitter jag här och både orkar eller inte har något att göra eftersom att jag väntar på att Elle och Emme ska komma hem så vi kan göra iordning oss och sedan åka till stan, fast det är ju inte förenvid 8 tiden så det är ganska långt kvar.
Idag ska vi på Halloween fest på Gamle porten, jag sålde biljetter så jag fick gå utan att betala och så det är ju bra.
 Men ärligt nu ska jag föna håret innan det torkar xD haha men vi hörs la senare antar jag ;)
Eller det gör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0