hejhej

Hej!
Sitter i skolan nu, har svenska.
Det är ingen lärare här för att hon är nere och pratar med den där människan som vill att vi ska byta till Burgården.
Satt och läste lite förut men jag gavv upp och nu sitter jag här och bloggar. =P

Jag kanske ska berätta om gårdagen.
Det va ganska grått på himlen igår så man va ganska trött, höll på att somna på Engelskan. Så när jag kom hem så satte jag mig faktiskt inte framför tv som jag brukar, är riktigt stolt faktiskt.
Istället för att titta på tv, tog jag ett varmt bad i vårat badkar, det va liksom en sån dag igår och förden delen idag med.
Och efter att jag tagit ett varmt bad så gjorde jag mat, det blev gott det va typ kykling file med sås sak i och nudlar.
Ja sen efter att jag gjort mat hände det inte så mycket, jo men jag jag satte mig framför datorn lite och...och vet ni vad jag gjorde eller!? Jag gjorde min läxa! Shit det är ju ett mirakel! nä men jag gjorde den och sen gick jag och la mig i min varma säng!! Så skönt, skulle kunna göra det nu också men jag är ju i skolan. =P

Hoppas verkligen han kan berätta varför skolan ska byta till Burgården, den förklaringen måste vara jävligt bra för att Ester mosesson ska flytta!
Aja nu ska jag försöka läsa lit så hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0