Ojdå!! :S

Ringde farmor nyss, hon blev glad att jag ringde. Anledningen till att jag ringde va för att hon opererades igår, bara undrade hur hon mådde och så, hon verkar må prima iallafall i mobilen.
Iallafall så ringde jag från pappas mobil så jag passade på att titta hans sms, är ganska nyfiken för innan har han inte vetat hur man sms:ar men helt plötsligt kan hade det, gör det ganska ofta också. Jag vet att det är inte snällt att titta i andras sms, men efter som att mina föräldrar helt plötslit är skilda och pratar och sms:ar med telefonen kan man ju inte hjälpa det eller hur?!
Och i ett sms så va det nåt att han kunde senast komma kl.17.00 och pappa åkte iväg runt det tiden och sa att han skulle fixa ryggen. Hmma ja och det ska jag tro på då eller?! Efter att jag läst hans sms och kommit på att han inte alls klagar på ryggen (som han brukar) längre kom jag på att han kanske åkte i väg till den kärringen. Jag vet man ska inte säga så till sånna man inte känner eller har träffat, jag är inte så himle ledsen att dom är skilda heller men att pappa har träffat en annan chockar mig jätte mycket!! Verkligen och jag började faktiskt gråta när jag läste sms:en. :/
Men aja ska gå och titta på Ugley Betty och alla vet ju vad som  kommer efter =D (orkar inte skriva det men jag hoppas du vet ;))

Puss och hej!! <3

Jag vet att det kanske inte va så intressant( som om något är intressant som jag skriver) men jag som samg ville bara skriva av mig och det är det lättaste sättet att säga det på!!




Läntar otroligt mycket efter Norge och kusserna och faster!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0