ojojoj!!!!


Ojdå!! hehe somsagt så började jag kl.11.40 och jag skulle gått upp 9.30.
Iallafall så ringde klockan och så stängde jag av den, gick inte upp för jag tänkte att jag kunde sova en kvart till men i stället ´för att sova en kvart så sov jag en timma uops!! Så jag vaknade 11.42 hehe! men jag kom iallafall till skolan redo för köket.
Men eftersom att våran skola kanske ska läggas ner så skulle vi demostrera mot det och det började kl.16.00 så vi fick skolka köket tragiskt men jag vill inte gå på burgården så vi va tvugna jag älskar verkligen Lindholmen och ester mosesson så som den är så det är klart men hänger på!!!
Men nu ska jag sova så jag inte försover mig imrogon med hehe aja natti natt & puss och kram!!!!<3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag går i globen;) själv dfå?

2008-10-10 @ 11:39:20
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0