Reeeegn!!!!!


Hej hej!! Idag har jag vart iskolan haha vad kunde man förvänta sig liksom.
Dagen började med Livsmedelskunskap kl.08.00- 09.00, mitt i lektionen eller nåt så går brand alarmet, Harald(lärare) öppnar dörren, för ljudet var inte så högt, iallafall så öppnar han och säger men va nu då aja ni får la spring ut då, alla sitter kvar en stund och sen går lungt ut. Iallafall efter den lektionen så skulle vi ha Svenska, eftersom att jag inte kommer ihåg att vi inte skulle ha någon svenska så sitter jag där tills Antonio frågar när vi började och sedan kommer han på att det inte va någon, aja ingen skada sked men ja, så jag gick ner till dom andra som också har 3 timmars håltimma.
Emma hade sms:at och fråga om jag hade någon raste eller nåt, och det hade jag ju så jag åkte in till stan med Linnea som skulle köpa julklappar. Jag mötte iallafall Emma och vi träffade sedan Elin och då åkte vi till deras skola, där träffa jag Alexander och natalie hehhe och vi prata om lita """"gamla"""" "horst" minnen eller asså gamla problemet är ju att jag mötte dom för första gången i lördags (fast bara Natalie) så ja. Ja och sedan hade vi engelska och där fick vi sluta tidigare som vi också fick på matten så det var ju bra.
Ja mer har ju inte hänt typ har bara slappat vart så himla trötta.


Men nu tror jag att jag ska ta ett bad passar nämligen bra till detta tråkiga vädret, men jag har en massa läxor också så jag vet inte hur jag ska göra får se;)

ha det bra puss och hej!!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, jag har ingen aning om vems låt det är men jag valde den rubriken för att det står på bilden.

Kramar!

2008-10-13 @ 19:52:19
URL: http://www.klatsch.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0