Ledig!!

Heej!!
Vi slutade 13.30 eller nåt idag, egentligen skulle vi ha slutat 17.45, men eftersom att Esa hade ställt in datakunskapen och vi inte hede någon studiehandledning så slutade vi tidigare. Egentligen skulle vi haft 5 timmars hål timma eller nåt i den stilen, våran lärare är så snäll så vi hade Tyskan på lunche istället, det va bra det för då kunde vi ju slutat tidigar.
Nä vi hade slutat åkte vi in till stan, tog busen därifrån, men innan det såå stod jag vid tågstationen och väntade på att tåget skulle komma, med Mela det va iallfall trevligt och tåget kom efter en kvart. Efter det åkte jag somsagt hem och gjorde ingeting, det va skönt det också.
Imorgon är vi lediga p.g.a. att vi inte har något praktiskt föratt E klassen ska ha föräldrar möte och bla bla bla, det är ju lite onrdigt att ha studie pass i mindre än 20 min, så vi slupper dagen skönt det.
Men det betyder ju inte att jag ska gå och lägga mig sen och sedan vakna jätte sen, nä tvärtom ska nog gå och lägga mig strax efter 1 och vakna ganska tidigt och gymma. =)

Ååh! satt och åt peppar kakor nyss framför livet i fagervik eller nåt vet inte men det va lite kul. Det fanns inget på tv så det fick bli det, våran dvd funka inte heller. Det stör mig otroligt mycket för jag hade tänkt och se Dreamgirls den verkar bra och jag har inte sett den än. aja men nu ska jag förtsätta med annat så ha det bra puss och hej ocg god natt ;)<3


Haha LOL kolla vad jag hitta xD htror det togs i sommras!
Men iallafall så tog jag porträtt foto idag. Det blev ganska bra Men det såg inte ut så xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0