EMA

Idag är det 28 oktober och idag har dom möte om våran kära skola ska flytta till Burgården eller inte, asså jag är nervös tänk om vi inte flyttar då skulle jag hoppa så högt som jag kan och bara skrika asså hade vart jätte glad, men därimot om vi ska flytt då hade jag inte vart lika glad men ja nu ska jag inte tänka mer på det.

Tänkte faktiskt på Mtv EMA som är nästa torsdag =D det är inte alls långt kvar!
Tänk förra året vid denna tiden (eller iallafall under lovet) så va jag och Wilma i Norge och lilla August va  bara 1år ^^ gud så underbart söt han va, men iallafall så va vi i Norge och vi hade planerat att stanna så vi åkte hema dagen innan EMA, men Helena tyckte det hade vart roligare om vi stannade längre så då stannade vi där och såg på Norska MTV under Ema galan då. Men det va ju inget fel på det för uppträdandet va lika underbart i Norge som här i Sverige skulle jag kunna tro. Och stackars Helena som ville se min otroligt snygga idoler missa dom varje gång, alltså 2 gånger, eftersom att August skulle börja gråta just då när dom kom annars va han tyst. Men ja det va kul och det glädjer mig exakt lika mycket varje gång då jag kommer upp till Norge, och jag tror jag kommer att komma upp mer detta året än vad jag gjorde förra, enligt mitt schema i maj iallfall,då ska jag även passa på att åka till Tyskland och se på LaFee.
Men iallafall så kommer jag kanske missa detta årets EMA, som jag absolut inte vill men ja eftersom att man måste vara med på föräldrar mötet så får jag la missa EMA då antar jag, men det ska bli kul det också, men jag kanske hinner se det iallafall medtanke på att det börja klockan 18 och Ema börjar 20.00 med röda mattan och det kan man ju missa och se dagen efter men sen börjar ju inte galan fören 21 så jag så se till att dom trampar på gasen! ;D
Men nu ska jag göra nåt ska inte skriva mer om mitt "problem" så he en bra dag så kanske jag skriver sen beroe på vart vi är. ;)


Ema 2007 ahah kolla va glad Bill är ^^
http://youtube.com/watch?v=TpN4l2rkJOc
http://ema.mtv.se/artists/profile/115148562/#273835727
För att rösta på Tokio Hotel endast ;D


ror detta va innan när jag va där med Emme!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0