Eagle eye!!

Idag vaknade jag vid 12 tiden, då jag gick upp ochj satte mig vid dator och sedan så gick jag ner och åt, efter det duchade jag och sedan va jag påväg hem till Wilma.
Väl hemma hos Wilma gjorde vi inte så mycket, vi såg på anime och inte så mycket mer men det var kul och träffa henne, eftersom att man nästa aldrig ser varandra så blir man väldig glad när man ser den personen.
Vid 18 tiden cyklade jag hem och åt mat, sedan satt jag och väntade på att vi skulle åka till bion, jag och mamma såg Eagle eye, den va jätte bra det hände verkligen saker hela tiden så det va något att se, åt nästan upp mitt finger, hah nä men ärligt den va jätte bra det va den!!
Men nu ska jag gå och lägga mig, för en gång skulleska jag sova tidigt! xD
Ursäkta att jag inte kan skriva men jag har nåt problem med min hjärna just nu xD

God natt!!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0