Kladdig kladd kaka!!!

Idag vaknade jag vid elva tiden, men då hade jag ställt klockan för att jag skulle till stan och möta Emma.
Iallafall innan jag vaknade så drömde jag att klockan hade ringt ( det hade den också,)Iallafall i drömmen låg jag och segade mig i jag vet inte 2-3 timmar, eller jag somnade om. Och eftersom att jag sov 2-3 timmar så hade jag missat den bussen som jag skulle ta och jag hade "missat vårat möte" så jag fick panik, för det kändes så verklgt, så jag satte mig upp hastigt, tittade på klockan och den va 12.13 och då fick jag panik. Så jag reste mig snabbt upp och drog upp allt, men vänta har jag ställt om dom klockorna så jag satte i laddaren i mobilen (eftersom att den va slut,) satte på den och tittade på klockan och då va den bara 11.15. Det va verkligen läskigt för när jag såg att klockan va 12.13 så låg jag och tänkte och kom fram till att jag skulle missa bussen som jag skulle ta. Men jag hann med den i tid och kom fram i tid men Emma. Emmas tåg klongrade så jag gick runt i satn och väntade på henne, när hon kommer fram ringer hon och säger att honglömt biljetten (som hon skulle lämna tillbaka,) så hon åkte tillbaka med tåget och jag gick runt och väntade på henne med endast 180kr i plånboken,mycket irreterande. Efter att jag hade väntat i 2 timmar så mötte jag henne och fick biljetten och sedan åkte jag hem. Jag säger bara den stan utan pengar inte bra!!

När jag kom hem vid 16 eller nåt så var det bara jag och Daniel hemma, efter som att mamma jobbar natt och kommer hem någon gång i natt. Så jag satte mig vid tv:n och tittade på en filme och sedan Zimmer dokumentären, sen gick jag till Emma och där va Elle och Jackie och senare kom Hanna. Efter att vi vart där en stund så gick vi hem till mig eftersom att det inte va någon hemma, eller jag trodde Daniel va hemma och spelade poker med sina kompisar men det va dom inte. Men vi hade inget hemma så vi satt igång med att baka kladdkaka., och eftersom att vi inte hade något smör hemma tog vi bregott. Ett tips ta aldrig Bregott och du inte vill ha en KLADDIG kladd kaka, ja som du förstår så blev dom väldigt kladdiga men goda blev dom iallafall. Och hyper aktiva blev vi också verkligen hyper.
Men nu ska jag läsa lite eller kanske börja p Hotelle arbetet :S men ja iallafall Hejdå och jag tror inte jag skriver något mer i kväll så Natti natti!!!!


Sa jag att den va kladdig?!!


Jag glömte nämna att våra stolar inte är så bra! skulle luta mig bakot men ja den gick sönder så jag ramla bakåt xD


Otto va med också! Cool bild va?!


MM blir du sugen på Klddig kladd kaka?! haha här är alla iallafall fast hanna gömmer sig!
eller försökte xD Lägg märket till emmas sked kakan rinner!!



Sa jag att våra stolar suger?! ser du va ojämt det är med benen?! Höger är inte i marken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0