Igår!!

Oj då satt fastklistrad framför en ff igår, till kl. 4 ungefär,kan ju säga att det va väldigt skönt och sova, att hennes ff är helt förtrollande bra!
Nu sitter jag här igen och läser, det går bara inte att sluta läsa.

Idag vaknade jag 10 i ett, ganska utsövd så det va skönt, som det står ovanför så va jag uppe till typ 4 igår (på natten.)

Igår så va jag hos farmor och farfar, innan det så bakade jag och Hanna bröd, kul va?!
När v va påväg till Farmor så ringde hon på min mobil, just när jag svarade så åkte vi in i lundbytunnel, så jag trodde det blev störningar i sändningen, och så hörde jag inget, iallafall som jag trodde att jag skulle höra, alltså farmors hektiga röst som skulle fråga om vi va påväg och vart vi va men istället för att föra något sånt så hörde jag inget högt, som farmors röst skulle göra. Eftersom att vi va inne i tunneln så saa jag några gånger hallå och fick faktiskt svar på exakt samma mening alltså hallå, sedan hörde jag pomma(komma) nu Jimmy och Johanna! Och i den stunden då jag hörde pom förstog jag att det va August som ringde, han så att vi skulle komma ganska många gånger, själv sa jag att vi va påväg. När jag sa att vi va påväg så sa han ha det  och la på. När vi kom fram så gick August fram till Jimmy och drog han i handen, också va lekandet igång.
Ja vi åt middag och sedan så satte vi oss framför tv och pratade lite, eller vi tittade på dansbands tävlingen som gick på ettan, det va ganska kul för dom va inte lite töntiga liksom. När vi satt där och tittade på tävlingen, var det en kille eller band som pappa inte gillade, och han komenterade en i dandets skägg genom att säga: " och det där skägget kan det bli mer tintigare eller?!" samtidigt som han sa det så tittade han på Simen som hostade lite och drog lite på sitt skägg.
Haha pappa skämde ut sig haha.


Det är ju nu så att båda har blivit mycket större eftersom att detta kortet är taget i sommras
Men Oda är den minta och August den buse är han som är över henne.


Aja men nu ska jag inte skriva något mer för nu ska jag läsa vidare =D så ha det så bra så kanske jag skriver mer sen ;) Puss och hej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0