MTV

Oj herregud! Sitter och tittar på My super sweet 16, kan man va mer bortskämd än vad dom är?! Efter detta kommer Exiled det ska bli kul och se, man får följa med den bortskämda saken två år senare då hon (i detta fallet) ska åka till nåt fattigt ställe så hon ska uppleva hur dom lever, så himla kul ska det bli och se. Har suttit och tittat på MTV hela dagen, har vart sån där weekend med massa bus det va kul och se.

Idag har inte jag gjort något,bara suttit framför tv och slappat. Idag tjärnade jag 255.50 kr  =P
Och imorgon ska jag och Sheyla mötas på väldigt lång tid, för att vara exakt så var det maj vi sågs senast, vi ska gå och titta på Bianca som ska tävla på vallhalla Heja Bianca!!! Så det ska bli kul och träffa dom för senast jag mötte Bianca va i sommras så det va också väldigt längesen!! Men ha en bra dag så skriver jag nog lite senare!!!


Kolla in söt pippin!! ^^<3

Kommentarer
Postat av: Mela

Vad händer på lovet kompis? :D

2008-10-25 @ 22:00:00
URL: http://matvraketmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0