BRAVO dag!!!

Hellu!! Idag har jag vart ledig! =D
Jag vakna vid 9 för att pappa skicka sms, -.- men jag somna om och vakna vid 10 igen. Då gick jag ner satte mig framför MTV kul kul. Efter typ en timma kom jag på att jag kan sätta mig framför datorn, fast innan det så hade jag gjort kladd kaka som jag satt in i ugnen.
När jag satt vid datorn och allt va klart (asså kladd kakan), kom jag på att jag skulle till stan oj!! Så jag tog på mig kläder, Diska ( Diskmaskinen är trasig-.-) och hängde upp tvätten och smika mig lite. 
Jag kom ändå till stan 14.20 skulle egenteligen möta emma kl 14.10 (hon sluta då.)
Iallafall så köpte jag 4 st. bravo tidningar okej två av dom är till Daniela, dom ska jag ge på fredag då vi oxå ska se Arthur und die minimoys =D yeey Asså anledningen till att vi ska se den på tyska är att Bill har rösten till Arthur om du inte visste det ;D aja men nu ska jag fortsätta och läsa min BRAVO ;) puss och hej leverpastej ;D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0