Seeeeg!!!

Idag har dagen vart ganska seg måste jag säga! Ja dagen började kl.8.00 med livsmedelskunskap vi såg på film -.- ahha men Jan-boris möller ahah LOL vi såg på han typ för två veckor sen jag skratta typ igenom hala filmen, men det kan ju bero på att jag bara hade sovit 2 timmar oxå VMA vet ni. ;)
Iallafall efter Lmk så hade vi svenska, skulle typ skriva en uppsats om hur jag hoppade på fel tåg det gick ju faktiskt ganska bra men så himla segt!!!
Ja och efter Svenskan hade vi Lunch och då fick jag springa runt och leta efter alla oxå (dom va i matsalen.)
Oeh efterdet Engelska som oxå va seg.
Och till slut sista lektionen Matte yeey typ första lektionen som gick fort. =)

Men jag kom på att andledningen till att dagen gick segt va för att jag bara väntade på att vi skulle sluta! För jag och mamma skulle köpa min MP3 som vi beställde igår.
I affären kostade den typ 1200 eller nåt  och om man beställde den så kostade den bara 1049kr det lönade sig iallafall. =)
Iallafall så kom jag på hur man förde över musik och deet va enklare än vad jag trodde. =P  Aja iallfall så börjar vi inte fören 12.30 men vi slutar ju förstås 16.00 men det är ju inte så illa, det typ tema dag så det är massa skit vi ska göra och alla lektioner är inte mer än 30 min haha aja men ska inte skriva mer!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0