En månad kvar!!!!! =D

Sitter och försöker hitta en bra restaurang, det är inte det enklaste men jag kom på att det finns väldigt mycket i Göteborg, någon bra måste det väl finnas.

Har hunnit med ganska mycket idag innan jag började skolan, jag började 14.10 innan dess hann jag att: ta en springtur, ducha, äta frukost (omelett, en macka), sen kom jagpå att det var en hel timma kvar tills jag behövde ta bussen så då satte jag på tv:n och läste lite. Okej det där med att jag satte på tv:n och läse ur min bok låter lite konstigt men jag tittade faktiskt.
Sen var det skola och sen slutade vi kl.18.00.
Men så skulle vi tydligen ha läämnat in menyn idag vilket jag glömmt helt totalt så nu måste jag hitta en resatureng som jag gillar och sedan skriva ut menys som jag gör i skolan imorgon.

Föresten idag är det exakt en månad kvar tills vi åker till Turkiet och jag längtar verkligen, dock måste jag sola innan vi åker om det blir solarium eller ute vet jag inte men får se, men det löser sig hur svårt kan det vara att sola när solen skiner hela tiden liksom!?!
Men köpte ju ett par typ sandaler och ett linne till Turkiet och det här är resultatet:

hehe lite enkelt så men jag gillar det :P men nu ska jag förtsätta att leta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0