Nötterna ska vaktas

Idag har det vart skola som vanligt, vad annars liksom det är onsdag. ;)

När jag kom hem åt jag tillsammans med min lilla far, efter det tittade jag på uppdrag granskring om hon 16åriga tjejen som blev gravid, och undra och jag blev förvånad när dom sa att hon bodde i floda, var nästan helt säker på att hon bodde i stockholm eller nåt, världen är liten.
sedan ringde Emma och sa att hon är seg på att skriva och att det inte blev någon film, men det gör inte så mycket för jag har annat att göra som att läsa min heltunderbara bok  (om man nu kan säga så), men så kom jag på att jag har lite saker att se på och då menar jag filmer så nu blir det filmdags. 

 
Det är någon som vaktar nötterna där uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0