Rolig dag -.-

Okej vad har jag gjort idag?
Vaknade vid halv 10 då jag inte kunde somna om så då gick jag upp och åt frukost, bråkade lite med Jimmy hehe eller snarare retade han, satte på en film ("December boys"), tog på mig klädr efter att jag sprungit runt i huset aah jag och Jimmy har hållt på att bråkat hela dagen och nu sitter jag mest och väntar på att vi ska åka till Farmor. Kan man ha en roligare dag eller?! Ja, såklart!
Haha Otto är så otroligt söt, han står på golvet i buren och tittar upp med huvudet när man säger nåt till han springer han upp till pinnarna lite längre upp, är men nyfiken så är man, den pippin asså han 'r inte riktigt klok.
Men nu ska jag gå ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0