Bara lite

Har precis ätit klart min frukost som har pågått i fyra timmar.
Känner att detta kommer bli en seg dag, det är ju inte så att det är sol ute så man kan ju inte gå ut men får se om Emma har vaknat än.

Igår kom jag hem vid fem tiden mamma hämtade mig, när vi kom hem kommer Jimmy fram till mig och säger att vi ska spela badminton, så då gjorde vi det. Sen åt vi och efter att jag ätit ringde Emma men så skulle hon äta och bla bla bla.
Iallafall när jag sitter och tittar på madicken ringer hon igen så då går jag ner till henne, så blir det en lång promenad, efter det gick vi til Emma och såg på en film sen tog vi en till promenad, sen såg vi på en film till sen gick jag hem.
Ja, det var min dag och när jag kom hem blev jag lite rädd för en påsk häxa som hängde i taket, fantasin springer vild när man är mörk rädd inte sant??!
jag har tagit över 200 bilder i Norge och minst 30 av dom är på sol nedgången, ja det är bra jobbat måste jag säga men ska lägga in några sockersöta bilder på August och lite annat iallafall.


Oda ^^ <3


Hahah August i mina solglasögon visst är han cool ;)


Taget från fönstret vid matbordet fatta vilken fin utsikt =)

Ja, det blev inte så många men ska ladda upp fler sen, det är ett sätt för mig att lagra mina bilder nämligen. Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0