Hihih kom på det!!

Hihi råkade komma åt några knappar på min dator då jag kom in på batteri sparar knappen, och så kom jag in på massa andra saker vat knappt själv sen kom jag in på windows media center eller nåt hehe jag tryckte på lite saker där men såg att det kostae pengar, okej jag vet inte vad jag kriver så jag lämnar det nu.

Nu sitter jag inne på mitt rum med mammas tofflor och vanliga kläder aa alltså det jag ville sagt var att jag sitter  och inte gör nåt vilket aah skit samma fattar inte vad jag skriver.
Iallafall är jag ganska seg av mig, jag satt och tittade på tv igår kväll då tele2 reklamen startade, efter reklamen sitter jag och skrattar åt mig själv. Anledningen är att jag har kommit på vad dom vill ha sagt med reklamen och det är ju att dom är billiga, är man seg i hjärnan så är man så nu har jag fattat det iallafall.

Idag har det vart en vanlig dag, när klockan ringde i morse fattade jag inte varför men efter en halv timma förstog jag att det var skola idag, men vem har sagt att man ska kunna tänka kl.06.00 på morgonen??
Hade ingen Engelska idag så det vart håltimma, vad gjorde jag på den? Har ingen aning men fick tiden att gå.
När jag kom hem blev jag ganska hungrig så jag gjorde lite pasta och tomat sås som var ganska spice hihi.
Nä nu ska jag hitta på något roligt att göra ha en bra fortsatt dag!


Från fönstret i Moss, det är färjan som går lite längre ut där.
Men tyvärr är det inte sånt väder idag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0