Sol och en Glass =)

Jag har kommit på va min familj verkligen är pappa är en 3 åring gömd i en 50årings kropp, Jimy är en vampyr och Daniel är en gris (fast det visste nog dom flesta redan.) Enklare än så är det inte, vi satt nämligen nere och bråkade förut då jag slog pappa med en linjal, pappa använde Jimmys ben dom ett skydd samtidigt som Jimmy bet pappa halsen, sen kom daniel ner och rapade, så ser det ut i min familj när mamma inte är hemma då.

Idag hade vi tyska och på rasen som är i en timma, la vi oss vi bryggan och solade det var nästan så att vi somnade så Mela satte klockan, hur skönt som helt och vårat såkallade mellanmål blev en glass, kan verkligen rekomendera nogger mint sjukt god.
Hahah appropå Mela ahaha jag åt en kött bit när jag kom hem heheh och sån sås som du sa (kan inte stava) lite kul ändå. Jaja men nu ska jag ta och dra till Emma vi ska se på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren."


Kommentarer
Postat av: Mela Lasu

HAha fusk att du åt sån med :D ;O

2009-04-02 @ 18:46:16
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0